måndag 17 januari 2011

Tjollahopp! Då var jag tillbaka, har funderat länge om jag ska fortsätta med att blogga eller ej. Det är ju ganska roligt faktiskt men nackdelen är att det tar tid plus att det ibland känns lite meningslöst när det inte är så många som läser. Men men, jag försöker ett tag till så får vi se.

Strax ska jag tillbaka till skolan. Har ont i huvudet så jag känner mig inte så motiverad precis, tur att det bara är en timmes practical. Fast sen har jag ju typ tusen saker och göra när jag kommer hem igen så jag vet inte om det är bättre. Var lite lat förra veckan vilket straffar sig nu, suck. Dessutom regnar det ute (surprise surprise) och är grått och trist. Blä för januari säger jag bara!!!

Japp, såhär glad och pigg känner jag mig idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar