söndag 30 januari 2011

Måste få klaga lite

Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jag inte gjort så mycket, pluggat och handlat mat typ. Igår gick jag till skolan för och plugga lite men det var så jäkla kallt att jag fick gå hem. Engelsmännen har någon fix idé om att ett bra sätt att spara pengar är att stänga av värmen. Hmm, det är januari och typ 3 grader varmt ute, låter som en toppenidé tycker jag...ofta är det så kallt i vår föreläsningssal att jag måste ha jackan på mig. Men nu ska vi inte klaga för mycket, haha.

Snart blir det middag (har bakat kladdkaka till efterrätt, mums :) och sen blir det mer plugg. Försöker trycka in en massa muskler i huvudet, men det går sådär. Egentligen borde jag kunna dem redan men jag är så jäklans dålig på namn, de fastnar liksom inte :(
Längtar till mars då vi drar till Venedig, kommer att bli awsome!!!

So long xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar