onsdag 19 januari 2011

Fotbollskväll

Vill egentligen titta på film ikväll men Corin tiggde om att få glo på fotboll eftersom det är Leeds - Arsenal. Suck. Tur att han inte är sportfåne i vanliga fall, fotboll är ju så fruktansvärt tråkigt att titta på. Inte alls som rugby där det faktiskt händer lite under än match :P

Så i brist på annat har jag mejlat Kalmar katthem angående praktikplats. Har fyra veckor kvar som jag måste göra, två med mjölkkor och två valfria. Ser ingen anledning till varför de skulle tacke nej till gratisarbete så jag tror nog inte att det ska bli något problem.

Ska städa och fixa lite sen blir det nog sängen. Har varit fruktansvärt trött hela dagen trots att jag inte gick och la mig så sent igår. Måste vara alla föreläsningar om statistics, gäsp...

God natt folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar