söndag 3 oktober 2010

So much money

I'm such a bad girl. Igår åkte jag och Corin till Westfields shoppingcenter för att kika på kläder åt honom + ETT par vinterskor till mig och vad händer; jo Corin hittar ingenting medans jag köper TVÅ par skor + en päls (fusk såklart!!!). Skorna var väldigt billiga, £38 tillsammans så mindre än 500kr, vilket jag tycker är rimligt pris. Dessutom behövde jag faktiskt vinterskor eftersom de flesta skor jag har är antingen ballerinaskor eller högklackat. Men pälsen däremot kan jag inte riktigt hitta någon ursäkt för annat än att den är alldeles alldeles underbar och typ precis en sådan som jag har letat efter. "Rätt" vit färg med huva och duffelknäppning :) Vill att det ska bli kallt så jag kan börja använda den, hihi. Älskar päls men skulle förstås aldrig köpa en äkta, nej fusk är det som gäller.

Har dock lite ångest över att jag spenderat alldeles för mycket pengar. Får försöka att snäla lite fram till jul, fast jag tror att det kan bli ganska svårt. No more trips to Brick Lane that's for sure.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar